Digital Transformation

De seneste 10 år er der nærmest kommet lighedstegn mellem forandringsledelse og digital disruption. Detailhandelen, musik-industrien, telebranchen, bank- og finansverdenen, rejsemarkedet, bilindustrien og en række andre brancher er vendt nærmest på hovedet af digitaliseringen. Ofte fantastisk for forbrugerne, men også ofte voldsomt krævende for de medarbejdere, der skal arbejde for kunderne.

Det samme er sket for mediebranchen. Nyheder er flyttet fra aviser til mobilen, tv ses ikke længere kun på stuealteret, men på alle vores skærme og når det passer os. Den forvandling og ikke mindst forandringen for medarbejderne har Peter Brüchmann arbejdet helt centralt i gennem de seneste to årtier.

I store og nærmest konstante forandringsprojekter i Berlingske Media og på TV 2 – samt gennem diverse projekter som selvstændig – er Peter Brüchmann en af de danske medieledere, der har størst erfaring med digital forandringsledelse. Om at flytte forretningsmodellen fra den gamle til den nye. Om at forstå kunderne og arbejde med langt dybere data end i den analoge verden. Om at bruge højt specialiserede medarbejderes kompetencer på helt nye platforme, hvor disse medarbejdere måske ikke altid er trygge.

Hør, hvordan man arbejder med kompetencerne hos højt specialiserede udenlands-korrespondenter på TV, hvordan man arbejder med rollemodeller, som ikke altid er de yngste og ’forandringsparate’ og hvordan man finder den faglige stolthed og kombinerer den med legesygen i den digitale verden. Og som en lille krølle rummer foredraget også den sikre kode til at afsløre varmlufts-ballonerne, som den digitale verden også er fyldt med..

Kontakt evt. High Performance Institute for yderligere om Peter Brüchmanns foredrag: www.highperformance.dk